Facebook

EKSPO PERTANIAN KOLEJ VOKASIONAL!!!!!

27-28 SEPTEMBER 2014 - EKSPO PERTANIAN KOLEJ VOKASIONAL LAHAD DATU


Sempena ekspo pertanian kolej vokasional, banyak perkara yang berlaku sempena aktiviti-aktiviti ini di jalankan. Kami sangat gembera kerana kami batch pertama dlam kursus (SISTEM KOMPUTER & RANGKAIAN. sempena ekspo kami telah mengadah aktiviti seperti pertandingan UJIAN MENAIP PRO, sudut pameran, mencuci gambar, dan banyak lagi. Saya juga berasa gembira kerana aktiviti kami mendapat sambutan paling meriah kerana sebuah syarikat iaitu DINAMIK KOMPUTER telah bekerjasama dengan kami dan mereka telah menjual barang-barang komputer seperti keyboard, mouse, dan banyak lagi untuk kegunaan semua pelajar di kolej vokasional. Suasana di kolej vokasional lahad datu begitu meria sekali kerana banyak masyarakat megunjung ke tempat pameran yang ada di kolej vokasional. kolej vokasional lahad datu telah banyak mempamerkan hasil setiap kursus mereka contoh AGROINDUSTRI TANAMAN, LANDSKAP, PEMPROSESAN HASIL PERTANIAN, PERAKAUNAN dan banyak lagi. Saya begitu gembira kerana saya melawat ke tempat kursus-kursus yang lain.

seorang ahli ict mencuba untuk pertandingan menaip pro
.
pada hari sabtu iaitu bersamaan dengan 27 september 2014 kolej vokasional lahad datu mengadakan pertandingan seperti memancing, menonton filem, bintang cilik, memasak, eksplores keluarga dan banyak lagi. Antara pertandingan yang mendapat sambutan yang begitu banyak sekali ataupun meriah ialah pertandingan memancing. Banyak orang ramai mengikuti pertandingan itu...banyak pelawat datang ke gerai kami untuk melihat pameran kami sepanjang kami belajar di kolej vokasional lahad datu..

pada hari ahad.....sekolah kami telah mengadahkan pameran kereta ataupun dikenali sebagai autoshow....sekolah kami juga telah mengadakan pertandingan autoshow...banyak kereta yang sangat cantik...terutamanya yang pernah mendapat gelaran......pada hari itu juga ramai pegunjung yang datang untuk melihat kereta yang sangat cantik......

EKSPO PERTANIAN KOLEJ VOKASIONAL!!!!! EKSPO PERTANIAN KOLEJ VOKASIONAL!!!!! Reviewed by Unknown on 12:30 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.